Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-08T13:45:46+03:00
A pune cap la cap''
''a fi capul rautatilor''
''a fi cu capul in nori''
''greu de cap''
''unde nu-i cap vai de picioare''
''a-ti aprinde paie-n cap''
sper sa iti fie de ajutor.!
vai de capul lui , cap cu cap , capul fara minte , cap bun de nimic , capul fara creier
sa te ajute
2014-08-08T13:46:46+03:00
Cu scaun la cap
A apuca lumea-n cap
A scoate capul în lume
A băga la cap
A băga ceva în cap
A se da peste cap
Cu capul în nori
Cu cap

3 3 3