Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T13:36:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A şovăi = a oscila 
sigur = convins 
adânc = mare 
îndeletnicire = ocupaţie 
a ascunde = a tăinui 
adevărat = real 
a dărâma =  a distuge 
cadou = surpriză 
a lucra = a  munci 
paloş  = sabie 
amic = prieten 
a zori = a se grăbi 
veşnic = etern 
peşteră = grotă . 

2 5 2
2014-08-08T13:40:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A sovai= a ezita, a se codi

sigur=cert, neindoielnic,convins

indeletnicire=preocupare, meserie, grija

a ascunde= a tainui, a dosi

adevarat=incontestabil,real

a darama= a zdrobi,a strica

cadou=dar

a lucra=a munci, a face

palos=sabie

amic=prieten

a zori=a grabi

vesnic=mereu, intotdeauna

pestera=grota
2 5 2