Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T13:27:00+03:00
A diferit de 0 pentru ca nr. ab sa existe
daca ab e divizibil cu 5 inseamna ca b poate fi 0 sau 5
daca ab e divizibil cu 9 inseamna ca a+b este divizibila cu 9
daca b=0, atunci a=9, deci numarul e 90
daca b=5, atunci a=4, deci numarul e 45

numerele ab sunt 45 si 90
da
Hmmm.....e cam complicat
nu, nu este
a ∈ 0
ab / 5 => b=0,5
ab / 9 => a + b / 9
b=0=> a =9
b=5=> a =4
Multumesc!
2014-08-08T13:27:26+03:00
Ab= 45, 90 . 45 si 90 sunt numere divizibile cu 5 si 9
1 4 1