Continua urmatorul fragment cu o compunere descriptiva, de 8- 10 randuri:
Afara s-aprindea clipa de argint a cerului pe Inserate...melancolia umbrelor fara de soare si de luna,clipa cand nimeni nu-ndrazneste sa aprinda lumanarile subt ochii zilei care vede inca....................................................................................................................................................................................................................

2

Răspunsuri

2014-08-08T13:24:35+03:00
     ..care vede încă părţi ale trecutului . Cerul care până atunci fusese luminos , dintr-odată se adumbrise , proiectând şi mai  puţin intens lumina solară   din ce în ce mai puţin dogoritoare . Apa mării parcă se domolise şi ea brusc , mişcarea valurilor era mai puţin neliniştită ca în timpul zilei când părea într-un freamăt nesfârşit . în aer mirosea a alge şi sare , o prospeţime invada tot ţărmul . Nicio  mişcare nu se mai vedea , doar valurile loveau succesiv ţărmurile , muşcând din nisipul acestuia şi aducându-i ofrande din adâncuri , scoici felurite şi vietăţi mici , marine . 
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T13:30:37+03:00
Care vede inca fantoma cerului apus intre norii ce-si plang visele.stelele prind viata ca intr-un dans nuptial ce isi transforma pasii in raze de lumina curgatoare.Luna, regina mandrului tinut, se faleste plangand tacut in timpul ce isi descrie vechile amintiri. Vinele reci si negre ce ii brazdeaza chipul trecut ii picteaza aura celesta.Vantul sufla creatii de gheata jucandu-se prin parul copacilor pierduti in zarea inmarmorata in zidul de sticla al uitarii.se strange latul vechi ce aminteste amintirile pierdute in negura veacului prezicand urmatoarea zi ce isi arata coltii aurii. se aude sunetul chemarii timpurii ai zorilor ce isi grabesc venirea din cealalta lume ravasita cuprinsa de cele mai triste memorii ale lacului ce strabate trecuttul in mod prezent
3 5 3