Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T12:36:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-1 ≤ | 2x-1| ≤ 1

-1 ≤ 2x-1 ≤1 |1

0 ≤ 2x ≤ 2  |:2

0 ≤ x ≤1  =>A={0,1}
1 5 1
2014-08-08T12:37:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 A= {x∈N /|2x-1|≤1} 
 | 2x-1 | 
≤1 . 

2x-1 ≤1 
2x ≤2 
x ≤ 1 ⇒ x ∈ { 0 , 1 } . 

 2x-1 ≤ -1 
2x ≤ 0 
x ≤ 0 ⇒ x ∈ { 0 } . 

⇒ A = { 0 , 1 } . 
1 5 1