Răspunsuri

2014-02-10T18:09:52+02:00
A)Stim ca diagonala este la modul general a√3, deci 12√3=a√3⇒a=12, a este lungimea laturii cubului

b) V= 12^{3}
   V=1728
  A totala=6·a²⇒A totala=6·144⇒A totala=864

c) m unghiului (A'B; (BDD'))=m unghiului (AD'D)=45°
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T18:11:41+02:00
A. având în vedere că formula pentru diagonala cubului este latură√3 iar în acest exerciţiu diagonala este 12√3⇒latura cubului este=12 centimetri.
b. aria unui cub este latura² deci =12²(la puterea a doua)=144 cm² iar volumul este latura³  (la puterea a treia)=12³=1728 centimetri³.
c. scuze însă aici nu prea ştiu însă am ataşat un desen care poate îîi ajută pe cei care urmează să vadă această întrebare.
Însă sper că te-am ajutat.
2 5 2