Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T12:37:38+03:00
---------------------------------------------
2014-08-08T12:41:27+03:00
Ori desenezi o piramida patrulatera regulata , cu baza patrat ABCD, si indepartezi  varful astfel incat "taierura" va fi un patrat MNPQ , ori

Desenezi un patrat ABCD, din centrul patratului ridici o inaltime (cat vrei tu) si, in capatul de sus al acestei inaltimi va fi centrul patratului MNPQ.Apoi unesti colturile primului patrat cu cel de-al doilea.