Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T12:10:41+03:00
Linia de pauza, semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a marca o scurta pauza in vorbire, dar si pentru a delimita o apozitie dezvoltata de restul enuntului.
1 5 1
2014-08-08T12:29:35+03:00
Linia de pauza se foloseste pentru a desparti o constructie incidenta de restul propozitiei si pentru a macrca o pauza in cursul vorbirii