Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T12:08:24+03:00
A)D₁₇={1,17}

b)D₂₄={1,2,3,4,6,8,12,24}

c)D₃₅={1,5,7,35}

d)D₄₁={1,41}

e)D₆₄={1,2,4,8,16,32,64}

f) D₁₀₀={1,2,4,5,10,20,25,50,100}

g)D₁₀₀₀={1,2,4,5,10,20,25,50,100,200,250,500,1000}


2014-08-08T12:09:52+03:00
A) 17 - 1, 17
b)24-1,2,3,4,6,8,12,12
c)35-1,5,7,35
d)41-1,41
e)64-1,2,4,8,16,32,64
f)100-1,2,4,5,10,20,25,50,100
g)1000-1,2,4,5,10,20,25,50,100,200,250,500,1000