Exemlu:cenusiul-diminetii.cine poate sami spuna si mie la restul cuvintelor.padurii, naturii, luminii, ierbii, ciocanitorii, vreau asa cum am scris exemplul mai sus

2
linistea-padurii, vaietul-naturii, chemarea-luminii, mirosul-ierbii, glasul-ciocanitorii

Răspunsuri

2014-08-08T11:32:34+03:00
Murmurul-padurii;culoarea-naturii;razele-luminii;mirosul-ierbii;glasul-ciocanitoarei;...hmmm sper ca e bine si te-am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T11:33:33+03:00
Glasul,linistea -padurii

verdele, sunetul -naturii

caldura,pacea -luminii

verdeata -ierbii

sunetul, ciocul -ciocanitorii
1 5 1