Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T10:59:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ce faci Andrei? de cand nu ne-am vazut? A trecut atata timp....De-abia astpet sa vin acasa si sa petrecem din nou toate acele frumoase clipe care ne-au marcat copilaria.
   Cu drag,Marius
1 5 1
2014-08-08T11:15:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mihai,te anunt ca am ajuns cu bine la munte.Imi pare rau ca nu ai putut merge cu mine.iti trimit salutari de la Busteni.                                                                                                                                  Cu drag,Emil