Mamaruta mariuta a pornit cu suratele ei pe cararea din padure spre ciuperca uriasa.Ea a observat ca in sir este a 6 daca numara fin fata si a 3 daca numara din spate.cate mamarute sunt in sir.cine ma ajuta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T10:42:11+03:00
Sunt 8 ,pentru ca este in fata 5 si in spatele ei 2 + ea= 8
1 5 1
2014-08-08T10:43:07+03:00
Daca sunt cinci inaintea ei inseamna ca ea este a6a in rand

daca este a3a de la spate inseamna ca mai sunt 2 in urma ei

5+2+1=8 mamarute sunt in total cu ea