Răspunsuri

2014-08-08T00:05:03+03:00
Asculta ce te povatuieste cugetul tau;caci nimeni nu-ti este mai credincios decat tu insuti.

Acest prover ne explica sau ne indeamna ca cel mai bun sfat il primim de la noi insine. 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T01:24:45+03:00
Ascultă ce te povăţuieşte cugetul  tău , căci nimeni nu-ţi este mai credincios decât tu însuţi . 
Proverbul ne îndeamnă la încrederea în sine , căci nimeni nu-şi vrea răul , ci dimpotrivă . Ai încredere în tine , în tot ceea ce simţi .
2 5 2