Răspunsuri

2014-08-07T20:34:05+03:00
D - 257 = 419
 d = 419 + 257
 d = 676
c + 308 = d
c = 676 - 308
c = 368
b - 97 = c
b - 97 = 368
b = 368 + 97
b = 465
a + 129 = b
a + 129 = 465
a = 465 - 129
a = 336
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T22:32:51+03:00
Din cate se poate observa nu putum rezolva exercitiul in ordinea scrisas de tine asa ca o luam invers :
 
d-257=419           c+308=         b-97=c         a+129=b
d=419+257          c+308=676       b-97=368     a+129=271
d=676                 c=676-308        b=368-97     a=271-129
                          c=368              b=271          a=142

 Soluție
 a=142
 b=27
 c=368
 d=676 

1 5 1