Cine na ajuta la aceasta problema.Alin si nicoleta merg la film biletul lui alin indica locul cu nr 99.intre alin si nicoleta sunt 4 locuri libere.ce loc indica biletul nicoletei?scrie toate posibilitatile.

2

Răspunsuri

2014-08-07T19:17:41+03:00
99 + 4 = 103
103 + 1 = 104 locul indicat pe biletul Nicoletei
sau
99 - 4 = 95
95 - 1 = 94 locul Nicoletei
Sunt doua posibilitati.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T19:20:12+03:00
E ceva de genul :
94  95  96  97 98  99  100 101 102 103 104

deci biletul poate fi cu nr. 94 sau 104 date fiind informatiile tale
1 5 1