Răspunsuri

2014-08-07T17:45:11+03:00
Tema este demascarea prostiei umane si a imoralitati publice si private.Personajele sunt :TRAHANACHE ,ZOE TRAHANACHE, TIPATESCU,GHITA PRISTANDA, NAE CATAVENCU ,FARFUDIRI SI BRANZOVENESCU,CETATEANUL TURMENTAT,DANDANACHE
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-08T01:18:46+03:00
Tema este lupta pentru dragostea imposibila
stefan tipatescu
agamemnon dandanache
zaharia trahanache
zoe trahanache
tache farfuridi
iordache branzovenescu
nae catavencu
ghita pristanda
cetateanul turmentat
1 5 1