Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T16:27:21+03:00
Aducem la acelasi numitor in (....)  

(5*5+7*3-4*4)/60  : 0,5=

(25+21-16)/60 : 5/10=

(46-16)/60 : 1/2=

30/60 * 2/1= 

1/2 *2/1= 2/2=1
(1280;1400)= 2^3 *5=40
nu inteleg cum ai adus la acelasi numitor???
numitorul comun este 60 si am impartit 60 la numitorul fiecarei fractii si asa aflii cu cat se aduce fiecare fractie la acelasi numitor
aha
rezultatul trebuie sa imi dea 1
2014-08-07T16:35:38+03:00
(5 / 12 + 7 / 20 - 4/ 15) : 1/2 = (25 + 21 - 16)/60 :1/2 = 30/60 :1/2 = 1/2 : 1/2 = 1
am adus la acelasi numitor, numitorul comun este 60.
raspunsul este 1 daca este scris corect exercitiul, adica este -4/15 si nu  + 4/15
cum ti-a dat 25+21-16???
numitorul comun este 60. Am inmultit 5 *5 + 7 * 3 - 4 *4 = 25 + 21 - 16 = 30
da mersi mult
ms mult