Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T16:07:03+03:00
|........a........||.......5864...........|
|.......b.........|

a=b+5864

a+a+b=7b

b+5864+b+5864+b=7b

3b+11 728=7b

7b-3b=11 728

4b=11 728

b=11 728:4

b=2 932

a=2 932+5 864

a=8 796
16 4 16
2014-08-07T16:11:57+03:00
A - b = 5864
a + 5864 = 7b
a   ______/_______
                   5864
b   ______/
5864 / 2 = 2932
b = 2932
a = 5864 + b
a = 5864 + 2932
a = 8796

15 4 15