Răspunsuri

2014-08-07T15:56:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T16:16:31+03:00
 

răs  -   răsciti  ,  răsplăti  

de -  deîmpărţit , demoralizat 

in  -   înnebunit  ,  înzăpezit  

stră -  strămoş , străbunic , strănepot 

pre  -  prefăcut , prevăzut . 


2. Adjective compuse prin alăturare : bine-venit , bine-sosit , cum-secade . binevoitor ,                                                                   bine-crescut . 



1 5 1