Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-07T15:55:16+03:00
a) idee, creeaza                                                                                                          b) boreal, ideal                                                                                                           c) fiul, pliuri                                                                                                                d) poem, poet                                                                                                            e) zoologie, alcool, zootehnie, cooperatie                                                                             Sper ca te-am ajutat!!!!!!!!!!!!!

1 5 1
2014-08-07T16:02:30+03:00
A) A-l-e-e , pa-le-e.
b) I-de-a , a-gre-a
c) Pli-uri, fi-ul
d) Ca-no-e , a-lo-e
e) Zo-o , Ka-zo-o

Sper ca te-am ajutat ! *__* ;;)
2 4 2