Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T15:09:27+03:00
Sa fiti mereu sinceri unul cu celalalt si sa faceti lucruri amuzante impreuna
3 3 3
2014-08-07T15:10:54+03:00
1.Intelegere.
2.Dragoste.
3.Rabdare.
4.Respec.
5.Sinceritate.
reguli !!!!!!!
ok ?
Sunt reguli. Numai ca nu am pus in fata :Trebuie sa existe intelegere , dragostea rabdare, respect , sinceritate. Eu una asa vad totul. Asta aplic eu. ;)
ok ok nu trebuie sa te enervezi pentru nimic