Va rog sa ma ajutati
suma a trei numere2050. stiind ca diferenta dintre al doilea numar si primul este de 75 , iar al treilea numar este impartit la al doilea numar da catul 5 si restul 25 ,sa se afle numerele

2

Răspunsuri

2014-08-07T15:03:00+03:00
A+b+c=2050 B-a=75 C:b=5 r25 A+a+75+[(A+75)×5+25=2052
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T15:04:12+03:00
A+b+c= 2050
b-a=75
c:b=5 (r 25)
b-a= 75, deci a+75=b,
b=a+75
c:b= 5(r25), deci c=5b+25
c=5b+25, b=a+75, deci c= 5(a+75)+ 25= 5a+375+25= 5a+400
a+a+75+5a+400=2050
7a= 2050-475
7a=1575
a=225
b= 225+75=300
c= 5 x225  + 400= 1525
1 5 1