Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T14:59:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2√132 :√11 +14√30 :2√10 +9√21 :√7-6√3=

= 2√12 +7√3 +9√3 -6√3=

=2*2√3 +16√3 -6√3=

=4√3 +10√3= 14√3
2 5 2
2014-08-07T15:01:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2√132 : √11 + 14√30 : 2√10+9√21 :√7- 6√3 . 

= 2√12 +7√3+9√3-6√3
=2·2√3 + 10√3
 = 4√3+10√3
= 14√3 . 
(3 radical din 2-radical din 5)*radical din 3+radical din 2*(radical din 3-radical din 20)+radical din 5*(radical din 3+radical din 8) ?