1)O echipa si-a propus sa planteze 324 de pomi in trei zile.Cati pomi trebuie sa planteze zilnic,daca in fiecare zi numarul de pomi plantati este acelasi?

2)Ce numere pot fi adunate la 43 pentru a se obtine rezultatul 51?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T12:00:21+03:00
1)Cati pomi planteaza in fiecare zi?
    324 :3= 108

2)Numerele sunt 8: 43 + 8= 51
16 4 16
2014-08-07T12:01:19+03:00