Răspunsuri

2014-08-07T11:52:28+03:00
Bianca are un par, lung si frumos.
Bunica are in livada un par foarte mare. 


Sper ca te-am ajutat
IOANA ARE AN PAR FRUMOS
ANA ARE AN CURTE UN PAR
Ana are un par frumos ca al Ioanei și Parul din curtea casei a început sa înflorească.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T11:55:15+03:00
Ana are un par negru,stralucitor.
In livada mea este un par foarte batran.
1 5 1