Daca spunem asa ,,Care nu mai sunt astazi" . Care este pron relativ in ce caz?? Si ce functie sintactica are?? , iar nu mai sunt il luam la analiza cu tot cu astazi si sa.l analizati precizand caz functie si partea de vb. Multu

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-07T11:06:43+03:00
Care este pron relativ = caz Nominativ, f.s de Subiect                                                     Nu mai sunt astazi= vb. copulativ + adverb in caz Ac, fs. de CCT
  • Utilizator Brainly
2014-08-07T11:52:40+03:00
CARE ESTE  PRON RELATIV -CAZ  NOMINATIV ,F,S SUBIECT.