Buna ziua!
Trebuie sa imi fac tema la matematica si am reusit aproape toate problemele, mai putin urmatoarea:
"Aflati masurile a patru unghiuri in jurul unui punct, daca fiecare, incepand cu al doilea are masura de 18 grade mai mare decat masura celui precedent. "

Multumesc anticipat! Astept raspunsul !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T20:58:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-masura primului unghi

x+18-masura celui de-al doilea unghi

x+18+18=x+36 -masura celui de-al treilea unghi

x+36+18= x+54 -masura celui de-al patrulea unghi

x+x+18+x+36+x+54=360

4x+108=360

4x=360-108

4x=252

x=63

x+18=63+18=  81

x+36= 63+36= 99

x+54=63+54 = 117
1 5 1
2014-08-06T21:00:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 a , b , c , d măsurile unghiurilor . 
 a = a 
 b = 18+a
c = 18+18+a
d= 18+18+a 

⇒ b = 18+a
c = 36+a
d =  54 +a 

a+b+c+d = 360 
 
a + 18+a+36+a+54+a = 360 . 
 4a+108 = 360 
 4a = 360 - 108 
4a = 250 . 
a = 252 : 4 
a = 63 grade . 

b  = 63+18 
b = 81 gr

c = 63 + 36 
c = 99

d = 63+54 
d = 117 gr . 



1 4 1