Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T20:43:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Europa 
Asia 
America de nord
America de sud
Australia
Antarctica
Africa

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-08-06T20:44:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1)Africa

2)America de Nord

3)America de Sud

4)Antarctida

5)Asia

6)Europa

7)Australia
Europa, Asia, Africa, America de nord, America de sud, Australia, Antarctida.