Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T19:15:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A= (2³)¹¹ =8¹¹

b= (3²)¹¹= 9¹¹

9¹¹ > 8¹¹
b   >  a
1 5 1
2014-08-06T19:17:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A= 2^{33}= (2^{3}) ^{11}  <  (3^{2})^{11}