Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T18:52:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4²=16
5²=25
6²=36
7²=49
8²=64
9²=81    => nr patratelor perfecte de 2 cifre este 6
27 4 27
2014-08-06T18:57:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
16 = 4²
25 = 5²
36 = 6²
49 = 7²
64 = 8²
81 = 9²
⇒ 6 patrate perfecte a doua cifre
18 4 18