Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T17:05:03+02:00
     7√12+3√108-2√243-2√368=
   =14√3+18√3-18√3-22√3
  =-8√3
mai multe , te rog
inca unu sigata ca mai am si eu de facut
oky
2rad243-3rad20-rad80+2rad45=14rad5-6rad5-4rad5 + 6rad5=10rad5
rad27*(rad125-rda45+rad80-rad500)-rad20*(rad75+rad27-rad108+rad12)= 3rad3*(5rad5-3rad5+4rad5-10rad5) -2rad5*(5rad3+3rad3-6rad3+2rad3)=3rad3*(-4rad5)-2rad5*(-4rad3)=-12rad15+8rad15=-4rad15
2014-02-10T17:19:10+02:00