Răspunsuri

2014-08-06T18:37:31+03:00
Copilaria este frumos. Putem sa jucam cu prieteni si avem vacanta nu ca si cei mari.
Noi in copilarie simtim bucuria. Putem se mergem la mare fara nici-o problema. Noi zburam. Cand o sa fim mari si noi o sa gandim cu bucurie si fericire inapoi in copilarie, si o sa zicem ca atunci a fost cel mai bun cand am putut juca cu prieteni. Da asa-i copilaria.
14 3 14
Sper ca am ajutat.........Daca nu.......scuze !!!!!!! :)
multumesc
Nu-i pentru ce!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T18:51:31+03:00
Copilaria, se poate spune ca a fost una dintre cele mai frumoase experiente traite pana acum.
In copilarie, am facut cunostinta cu colegi de gradinita si cu primii mei colegi de scoala, de care imi aduc cu drag aminte.
Inca din copilarie mama ma trimitea pe afara sa imi fac prieteni, care astazi  imi sunt indispensabili.Cu prietenii mei am facut o multime de sotii pe afara,  sau la furat de mere.Imi aduc cu drag aminte de zilele in acre stateam pana tarziu afara si jucam prinsea,de-a v-ati-ascunsea, ratele si vanatorii si multe altele.
In copilarie, am capatat si primele cazaturi , care s-au lasat cu cicatrici, chiar daca atunci plngeam vreo 5 minute, astazi zambesc , reamintindu-mi de felul in care le-am capatat.
Cicatricele nu se mai vad, dar amintirile frumoase care m-au format de-a lungul timpului au ramas intiparite in sufletul meu pentru totdeauna.
In consecinta, copilaria a fost momentul in care am trait totul cu intensitate, in care am ras si am plans in aceeasi zi, in care eram o persoana care privea lumea cu o pura naivitate.Mereu cand ma uit in urma, privesc copilaria cu veselie, aducandu-mi aminte de toate acele momente.
25 4 25
Mai inventezi si tu pe acolo ceva:)
da
Multumesc multttttt de totttttttttt !! GEORGI