Text cu cuvintele nou, noapte, batrana, prietenie, fericit si merg toate formele la cuvinte. Multumesc !!

2
Am vazut
Multumesc !!
Cu placere :)
Georgi poti sa te duci si ta textul meu despre copilarie ?
Sa vad:))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T17:55:11+03:00
Într-o noapte,de anul nou,a bătut cineva la ușa casei noastre.Când am deschis ușa,era o bătrână îmbrăcată neglijent și era desculță.Fiindcă era anul nou,și ar fi trebuit să facem o faptă bună,am primit-o printre noi,ca să-i dăm de mâncare,și poate,să o găzduim peste noapte.Am legat o prietenie foarte strânsă cu bătrâna,care era fericită că i-am dat niște încălțări noi,înainte de a pleca în zori.
Chiar aveam nevoie de el
Ok,baftă pentru altă dată ! :)
Multumesc inca o data !!
Sa imi accepti prietenia !!
Rozgaura
2014-08-06T18:08:47+03:00
Era  o noapte de vara , calda.
Eu cu prietenii mei  ne hotaraseram sa mergem cu cortul in padurea batrana.
Era  o atmosfera minunata;eu cu prietenii mei aduseseram multa mancare si carti de joc  pentru a tine plictiseala departe de noi.
Am facut un foc in padure, nu prea mare, ce-i drept, dar pentru noi a fost intr-un fel spectaculos.
Un prieten nou de-al nostru care venise si el isi aduse chitara, si acompaniindu-l , am fost foarte fericiti cu totii.
Nu voi uita niciodata acea noapte in care prietenia noastra a castigat inca o amintire minunata.

1 5 1