Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T17:12:18+03:00
Toate sunt verbe copulative 
nu toate, cel de-al treilea arata locul, deci este predicativ
Ce bine ca nu am scris inca ;)
2014-08-06T17:13:09+03:00
E = verb copulativ (ajuta la formarea predicatului nominal)

erau=verb copulativ (ajuta la formarea predicatului nominal)

era=verb predicativ

e=verb copulativ (ajuta la formarea predicatului nominal)
1 3 1