Răspunsuri

2014-08-06T16:10:54+03:00

extraterestrii sunt niste finte ciudate care vorbesc limba  extraterestrilor.Sunt intelegatori, amuzanti si au o piele maro cu mov.EI traiesc in nave uriase,dorm in pauri comode si mananca mancaruri gustoase.
de unde stii
daca tine de imaginatie bravo dar real nu poti sii>
stii
da stiu
dar sunt creativa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T16:13:03+03:00
Inca nu sa dovedit ca exista .Si daca exista nu stim cum arata.Probabil tema asta tine de imaginatie.Daca tine de imaginatie te pot ajuta daca nu imi pare rau nu prea pot!! ok:

 Extrateresti sunt niste fiinte maro cu picioare lungi. Ei mananca doar acid .Ei au un cap foarte mare si un corp mic doar cum spuneam picioarele sunt lungi.Ei locuiesc pe diferite planete.Extraterestri nu ai navi spatiale sau alte lucruri.
   Ei locuiesc in centru planetei Saturn ! ( SAU IN ALTA GALAXIE AICI POTI ALEGE TU)