Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T15:22:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1,4 : 0,3= 4, 66
........................
2 5 2
2014-08-06T15:27:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1,4:0,3=4,(6) Acesta este rezultatul.
1,4:0,3=4,666666666666667 Asta e correct :)
defapt, daca sunt mai multi de 6 se pune perioada
da dar aici este si un 7
dupa 14 de 6
:D Da