Răspunsuri

2014-08-06T15:22:55+03:00
EL MERGE LA MARE . ca prepozitie 
Alerga mult. ca adverb 
care dintre urmatoarele cuvinte nu este anagrama unei capitale de tari?MARO, MILA, ASIN, SOLO
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T15:25:17+03:00
 Vrei să-mi spui dacă ţii la mine ? - prepoziţie 
-Lalala ! Ador melodia ! - interjecţie 

Munceşte mult pentru vârsta lui . -adverb 
  Pare mult mai talentat . - formează gr comparativ al adjectivului . 
alcatuieste enunturi in care adjectivul posesiv meu, cu functia de atribut adjectival sa determine substantivul baiat la cazurile N,Ac,G,D,V