Răspunsuri

2014-08-06T14:32:57+03:00
Copacii
animale
flori si tot ce tine de natura   am gasit pe internet cate un peisaj din fiecare anotimp
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T14:38:36+03:00
O padure cu multi arbori .. sau  un peisaj cu o campie .. o padure tropicala .. sau ai putea sa faci un singur animal ex. : o girafa , un lup , ( in natura )  . Sper ca te-am ajutat
Va multumesc pentru sugestii!
o jungla cu animale salbatice
ocimpie cu multe animale un riu si in departare citiva copaci
o cascada cu ursi care prind pesti si alte animale si o padure