Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T14:32:04+03:00
El mi-a tinut o morala despre buna purtare

morala fabulei este ca trebuie sa ne ajutam aproapele

fata de bunica sa ea are o morala laudabila
8 4 8
2014-08-06T14:34:57+03:00
A tinut o morala/predica invatatiilor
pt. a tine cont de vorbele mamei ei si-a amintit morala/invatatura fabulei,,cainele si catelul''
i-a facut o buna morala/mustrare


5 3 5