Răspunsuri

2014-08-06T14:00:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Discutie intre forme si figuri geometrice :

-Wow ! Imi place la nebunie forma ta ! spuse triunghiul.

-Multumesc , dar sa stii ca si tu arati binisor ! spuse piramida , cea mai modesta dintre toate .

- Ce noroc ai ca poti sa te rostogolesti ! zise patratul.

-Asa este, spuse sfera.

-Eu am o forma speciala, uitati-va la mine ! spuse ingamfat paralelipipedul.

-Toti suntem frumosi, riposta hexagonul .

-Asa este ! spuse cubul.


2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T16:39:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna  patrat,ce faci?
-Bine, ma duc la cumparaturi. raspunse patratul
-Vrei sa mancam o felie triunghiulara de pizza? 
-DA! Cum sa nu, ii spunem rotundului sa ne faca una mare cu de toate
-Pai hai sa mergem atunci 
-Stai!!!!! Este semafor aici!
-Upss,nu l am vazut!! La ce pericol m am expus!!
-Asa e, ai grija data viitoare!
-Haide sa mergem in contiunare!
-Ok!
2 3 2