Răspunsuri

2014-08-06T13:43:00+03:00
Frigul iata ca a veni impreuna cu iarna.Soarele s-a ascuns si el in soatete norilor negrii.Cerul nu mai este senin ca de obicei ,este mai negru ca niciodata.Crizantemele si toate florile din gradina mamei s-au ofilit din cauza frigului care a venit peste ele.iar acestea sunt cateva din ce se poate intampla la venirea iernii.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T13:55:08+03:00
Intr-o seara ceva groaznic s-a intamplat intr-un oras . Crizantemele au inghetat  . Frigul venise . Cerul tot era negru . Dar ce era mai grav oameni nu mai  aveau caldura. Dar nu peste mul timp soarele a aparut.
 Oameni au zambit spre cer si asa micutul oras a fost mangaiat de catre razele soarelui . 
Acesta fiind cel mai fericit oras.


2 5 2