Recunoaste valoarea morfologica a cuvantului noua din enuntul dat si realizeaza o alta propozitie cu alta valoare morfologica a acestui cuvant:
Prometeu nu s-a multumit sa faureasca o noua fiinta.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T13:27:01+03:00


noua= adjectiv

Noua ne place la mare. ( noua = pron . pers. )

7 4 7
2014-08-06T13:29:20+03:00
Noua=adjectiv propriu-zis

noua au castigat concursul de alergat

noua=numeral cardinal cu valoare substantivala
5 3 5