Răspunsuri

2014-08-06T11:58:43+03:00
3/5=(7x-2) :20
3/5 x 20=7x-2
12=7x-2
7x=12+2
7x=14
x=14:7
x=2
(5x-2)/(2x+3)=8/7
7(5x-2)=8(2x+3)
35x-14=16x+24
35x-16x=24+14
19x=38
x=2
erau 2 exercitii... tu doar 1 ai facut
m-am corectat...
Ms!!"
pai si asta :5x-2/2x+3=8/7 ...nimic?
npk ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T12:03:48+03:00
3/5=(7x-2)/20
7x-2=20*3/5=4*3=12
7x=12+2=14
x=14:7
x=2


(5x-2)/(2x+3)=8/7
7*(5x-2)=(2x+3)*8
35x-14=16x+24
35x-16x=24+14
19x=38
x=38:19
x=2



Ms!
unde ai scris tu x=14:2 este x=14:7
gandire buna, viteza mare