Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-06T10:12:50+03:00
Cei trei muschetari
Doua loturi 
Dupa douazeci de ani
Zece negri mititei
Capra cu 3 iezi
2000 de leghe sub mari
2 feti cu stea in frunte
trei dinti din fata
Punguta cu doi bani
Cinci saptamani in balon




2014-08-06T10:13:20+03:00
 alba ca zapada si cei 7 pitici
punguta cu 2 bani
cei 11 cocori
cei trei muschetari
balaurul cu 7 capete
soacra cu tri nurori
cei 3 purcelusi
cele tri rodii aurite
dupa 20 de ani
ms
peale tale le scriu ca stiu ce ai scris
nu pre am auzit de la melia
bn
ms pa