Răspunsuri

2014-08-05T22:12:52+03:00

in acest enunt semnul exclamarii este folosit deoarece marcheaza intonatia unei propozitii exclamative.(un indemn,o rugaminte)
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T22:13:13+03:00
Semnul exclamarii,semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a marca prezenta unui enunt exclamativ ce indica o exclamare,pentru a arata caracterul formal al vorbirii directe si pentru a accentua intonatia specifica acestuia
1 5 1