Răspunsuri

2014-08-05T21:49:59+03:00

Trebuie pus pentru a inmulti
Si cum imultesti ?? Si de unde iti dai seama ca tr sa amplifici?? :\
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T22:25:35+03:00
A amplifica o fractie inseamna a inmulti numaratorul si numitorul cu acelasi numar diferit de 0.
 Ex:(apasa pe poza de mai jos)
Iti multumesc mult :)
Cu placere ! :)
Si cum de iti da tot 4 radical din 2 la sf....atat vr sa te mai intreb..:)
Pai 4 de sus este adaugat langa radical din 2
Ahaa...ok :)