Răspunsuri

2014-08-05T19:07:38+03:00
1. romana
2. engleza
3.franceza
4.mate
5.fizica
6.chimie
7.biologie
7. istorie
8. geografie
9.logica
10.religie
11.TIC
12.informatica
13.desen
14. muzica
15.sport
16.dirigentie

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T20:18:09+03:00
Limba română 4 ore
Limba modernă 1 / engleza   2 ore 
Limba modernă 2 /franceza   2 ore
Mate 4 ore
Fizică 3 ore
Chimie 2 ore
Biologie 2 ore
Istorie 1 ora 
Geografie 1 ora 
Logică 1 ora
Religie 1 ora 
TIC 2 ore
Informatică 1 ora 
Educaţie muzicală 1 ora
Sport 1 ora 
Dirigenţie 1 ora 
------------------------------------------
Cam acestea ar fi.........
;))
2 5 2