Transcrie propoziţiile subordonate din fraza următoare, precizând felul
fiecăreia: Cu toţii învăţăm în clasele mici, la lecţia de geografie, că marea
noastră se întinde pe 423.488 km pătraţi, între sud-estul Europei şi Asia, şi
este legată de Mediterană prin strâmtorile „surori“ Bosfor şi Dardanele şi
Marea Marmara.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T17:01:12+03:00
Ca marea noastra se intinde pe 423.488 km patrati, intre sud-estul Europei si Asia = prop subordonata completiva directa


şi este legată de Mediterană prin strâmtorile „surori“ Bosfor şi Dardanele şi
Marea Marmara  = prop subordonata completiva directa
1 5 1
2014-08-05T17:41:56+03:00
,Cu toţii învăţăm în clasele mici, la lecţia de geografie, =subiectiva


că marea
noastră se întinde pe 423.488 km pătraţi, între sud-estul Europei şi Asia,=completiva directa




şi
este legată de Mediterană prin strâmtorile „surori“ Bosfor şi Dardanele şi
Marea Marmara.=completiva directa