Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:41:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
72=2³*3²
Numarul divizorilor este : (3+1)(2+1)=4*3=12 divizori

225=3²*5²
Numarul divizorilor este : (2+1)(2+1)=3*3=9 divizori

300=2²*3*5²
Numarul divizorilor este : (2+1)(1+1)(2+1)=3*2*3=18 divizori

Eu ti-am raspuns la cerinta. Daca ai nevoie si care sunt acesti divizori, spui
Nu multumesc ...asta imi trebuia doar
ai inteles formula?
2014-08-05T15:43:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D₇₂= {1,2,3,4,6,8,9,12,18 , 24,36,72} , aşadar 12 divizori . 

D₂₂₅=  {1 , 3 ,5, 9 , 15 , 25 , 45 , 75 , 225}, , aşadar 9 divizori . 

D
₃₀₀={ 1, 2, 3,4,  5, 6, 10, 12, 15, 20, 25, 30, 50, 60, 75 , 100, 150, 300 } , în total 18 divizori . 
300 are 18 divizori, l-ai uitat pe 75
225 are 9 divizori, l-ai uitat pe 5
corectezi sau...?