Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:37:06+03:00
Viteza=  \frac{distanta}{timp}
4h = 240 min = 14400 sec

distanta= viteza · timpul
distanta= 27,7 · 14400
distanta = 398880 m = 398.88 km
heiii,Loovee oare Miky93 a facut bun,care dintre voi a facut corect?
Eu asa am invatat la fizica!
bravo!
Ti-am marcat raspunsul ca cel mai bun.!
2014-08-05T15:38:28+03:00
D=V*t

27,7m=0,277km
1sec= 0, 000 277 h

d= 0,277km/0,000 277 h *4h

d=1000*4 km

d=4000 km
heiii,Miky93 oare Loovee a facut bun,care dintre voi a facut corect?
Hei Miky93 : distanta = viteza x timp !